Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Natalie - 18 juni 2013 17:48

Halloj!!:D
Ja vi ska försöka göra det här inlägget ganska kort eftersom att ni kanske tröttnar på att läsa om det blir för långt!-.-
Haha;)
Men ja först bakade jag kladdkake muffins som jag kallar det!;) sen åkte jag till stallet och vet ni!<333 jag och Betty hoppade våran första runda på 60 cm tillsammans!:D va jätte kul och hon va skit duktig!:D sen skrittade jag av lilla rundan (den som jag ramlade av på förra gången;)) själv för andra gången!:) den här gången skötte hon sig jätte bra!:D imorgon ska jag rida ut med Frida:)
Sen när jag kom hem blev det visst mer bakning!;) då blev det äppelkaka!:) ja nu ska jag sluta skriva innan ni blir allt för uttråkade!-.- haha men recept och så kommer sen på sakerna jag lagade men hejdå!;)

Ovido - Quiz & Flashcards