Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Natalie - 7 juni 2013 20:38

Hej:)
Har ni det bra?
Det har jag i alla fall!:)
Det blev en liten upptecks uteritt idag:)
Jag och Tilda som min kompis heter red ut på våra hästar och försökte hitta en bra ny ridrunda:) lyckades inte alls bra!:/ får försöka nästa fredag också!;) men uteritten i det stora hela va väll bra;) om vi hade hittat en bra runda att rida hade ritten varit perfekt nu va den bara underbar!;) har man världens bästatreåring så har man!:)) jag och Tilda ska sova över idag så kommer ett inlägg ikväll också!;) men nu kommer lite allmäna bilder på Betty!:) njut av dem för de är undebara!!!
vi hörs ikväll!:)
(OBS! Mobba inte hennes hopp stil!;))

Av Natalie - 7 juni 2013 14:51

Hej:) mitt namn är Natalie och jag har en fantastisk treåring på foder! Det finns ingen lugnare och duktigare treåring det är jag nästan säker på! Hoppar redan idagsläget ca 50 cm kort bana!:D hon är ett halvblod på tre år som sagt och jag har haft henne i en månad och 7 dagar! Och på den korta stunden har jag ridit i vattnet (hon ville absolut inte gå i när jag fick henne på foder) ridit en runda i skogen några gånger (hon hade ej ridit i skogen förr och var cool lugn!), gått under en tunnel, lasttränat och börjat träna frihetsdressyrxlite smått! Hon kan redan buga... När hon känner för det och kan göra en halv piruett:) idag ska jag antingen öva lite på piruetten eller rida ut med en kompis:) vi får se;) jag ska åka och bada nu för är väldigt varmt och sen efter det ska jag åka till min ängel!:) vi hörs sen och då kommer det nog lite bilder också!;)
Ni kan få en bild nu när hon "bugar"... Inte den bästa hon gjort men aa den bästa jag fått bild på!;) kram

Ovido - Quiz & Flashcards