Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Natalie - 12 juni 2013 21:32

HEJJ!:D
Seriöst!..:D
BÄSTA RIDPASSET NÅGONSIN!!!!<3
Älskar när hon är så duktig!:D hon lyssnade på nästan allt jag ville och hoppade jätte fint i galopp!!!^^<3
Idag kom jag på att hon va mycket roligare att hoppa på i galopp för då hoppade hon lite mer normalt!;)
Vet inte riktigt hur jag ska förklara min kännsla!^^ hon va så sjukt duktig! Hon har ju fortfarande lite problem med att veta vart hon ska ha kroppen men så duktig som hon var idag har hon aldrig varit... När jag ridit i alla fall!:)<3 det kommer lite bilder imorgon ellerbsen då bloggen inte riktigt vill som jag vill!;) haha!;) imorgon bitti har jag skolavslutning och sen sommarlov!!!:D massor av härliga timmar i stallet och härliga framsteg som kan bli bakslag men hur som helst vet jag att hon kan om hon vill!!!:D kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards