Direktlänk till inlägg 10 juni 2013

Blöt häst och sista ridlektionen:,(

Av Natalie - 10 juni 2013 21:16

HEJJ!
Ja vart ska vi börja?;)
Idag va jag och bada med skolan (i bassäng) och när vi hade varit och badat klart fick vi gå runt på stranden(allt är jätte kort fattat;)) haha
A ja efter det när vi åkt hem började det regna -.- Betty och lazer (Bettys sommarhage kompis) va dyngsura och ja oj vad kul!-.- haha;) ja men sen när jag tagit in Betty va jag tvungen att ta kolla masken men så länge jag hade brottom till min sista ridlektion fick Malin ta över! Tack igen snälla Malin för hjälpen!<3 ja sen kom jag hem 20 minuter innan jag ska åka iväg till ridlektionen!:) fullt upp förstår ni!;) haha men ja som sagt va fet ju sista lektionen på min ridskola!:,( kommer sakna alla hästar och alla i ridgruppen!:( men lektionen gick skit bra!:D hon skötte sig superbra och dessutom red jag barbacka!:D fick beröm av båda ridlärarna (ena var ju min och andra var ju den andra ridläraren, ej min!) men hon var så duktig lilla polka! Polka är en fjording på 7 år!:) hon va sååå skön att rida barbacka på och Gud hon var helt underbar!^^ hoppas bara att min pålle är lika duktig på onsdag!;) haha
Vilken häst är vem;)
Skimmeln=lazer
Och ja tror att ni vet vem som är polka!;) om ni inte kommer ihåg är det bara att läsa ovan!;) ja men juste måste ju bara berätta att jag van minigolfen idag!:D N står för mitt namn!;) haha;) snart sommarlov!:D bara så att alla vet!;) haha
kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 20 juni 2013 20:05

Hejj! Förlåt att recepten inte kom upp på blöggen igår men kommer inte kunna lägga upp dem fören jag får tillbaka min mobil!-.- men ja igår red jag ju ut med Frida!:) hon va jätte duktig!:D hon blev jätte trött i slutet så jag hoppade av och gick m...

Av Natalie - 18 juni 2013 17:48

Halloj!!:D Ja vi ska försöka göra det här inlägget ganska kort eftersom att ni kanske tröttnar på att läsa om det blir för långt!-.- Haha;) Men ja först bakade jag kladdkake muffins som jag kallar det!;) sen åkte jag till stallet och vet ni!...

Av Natalie - 17 juni 2013 11:30


  

Av Natalie - 15 juni 2013 21:51


Hejj! Som sagt så tömkörde jag Betty idag!:D hon va jätte duktig!^^ blev inget långt pass men bättre kort och att det går bra än ett långt och dåligt pass!;) sen så är det så att jag ska ta med Betty upp på pay and jump ( ska dock ej hoppa själv men...

Av Natalie - 14 juni 2013 20:18

Hejj!:D Hehe, första gången jag ramlade av Betty gick till så här!;) jag skulle prova och rida lilla skrittrundan själv med Betty idag och till en början gick det jättebra men efter en stund stannar hon och börjar back... Jag manar på henne och hon...

Ovido - Quiz & Flashcards