Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Natalie - 10 juni 2013 22:04

Jaha nu sket bloggen i att ladda upp 4 av bilderna jag ville skulle komma med!>:( två på Betty, en på lazer och en på minigolfresultatet>:( kan i alla fall berätta att jag vann!!!;P haha jaja orkar inte ladda upp bilderna igen nu men får se om de vill upp imorgon!;) haha hejdå!;)

Av Natalie - 10 juni 2013 21:16

HEJJ!
Ja vart ska vi börja?;)
Idag va jag och bada med skolan (i bassäng) och när vi hade varit och badat klart fick vi gå runt på stranden(allt är jätte kort fattat;)) haha
A ja efter det när vi åkt hem började det regna -.- Betty och lazer (Bettys sommarhage kompis) va dyngsura och ja oj vad kul!-.- haha;) ja men sen när jag tagit in Betty va jag tvungen att ta kolla masken men så länge jag hade brottom till min sista ridlektion fick Malin ta över! Tack igen snälla Malin för hjälpen!<3 ja sen kom jag hem 20 minuter innan jag ska åka iväg till ridlektionen!:) fullt upp förstår ni!;) haha men ja som sagt va fet ju sista lektionen på min ridskola!:,( kommer sakna alla hästar och alla i ridgruppen!:( men lektionen gick skit bra!:D hon skötte sig superbra och dessutom red jag barbacka!:D fick beröm av båda ridlärarna (ena var ju min och andra var ju den andra ridläraren, ej min!) men hon var så duktig lilla polka! Polka är en fjording på 7 år!:) hon va sååå skön att rida barbacka på och Gud hon var helt underbar!^^ hoppas bara att min pålle är lika duktig på onsdag!;) haha
Vilken häst är vem;)
Skimmeln=lazer
Och ja tror att ni vet vem som är polka!;) om ni inte kommer ihåg är det bara att läsa ovan!;) ja men juste måste ju bara berätta att jag van minigolfen idag!:D N står för mitt namn!;) haha;) snart sommarlov!:D bara så att alla vet!;) haha
kram

Av Natalie - 10 juni 2013 07:03

Hej och godmorgon!:)
Haha med att sova som en stock och en ödla menar jag att man sover jättebra när man sover som en stock och när man sovit som en ödla sover man inte så jätte bra!;)
Ja jag sov ju som en ödla så alltså sov jag inte så bra:/ det var för att det var ljust ute och min rullgardin släpper in lite ljus så va tvungen att vända på hela mig i sängen!;P haha aja skit samma snart är det sommarlov så jag bryr mig inte om att jag inte kunde sova så bra i natt för på torsdag får jag sommarlov och då kan man ju sova hur mycke och hur man vill;P nejvars man måste ju gå upp och gå till stallet!!<3 längtar till alla härliga dagar i stallet och våran utveckling och allt!<3 som hon var igår får hon gärna lägga bakom sig för det var bara tråkigt att rida henne då och eftersom att mamma var med kändes det extra dumt eftersom hon nästan aldrig varit med och kollat när jag ridit och just den dagen blir hon konstig också! Hon brukar göra glädjeskutt i galoppen men igår gjorde hon bockningar, stegringar, sparka bak ut och massor hela tiden:( men på onsdag ska hon sköta sig! Men ja måste nog gå upp n;P hehe

Ovido - Quiz & Flashcards