Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Natalie - 11 juni 2013 18:37

Hallåj!:)
Idag har min lilla skatt varit 3 i en hel månad!:") och det innebär att jag har haft henne i en månad och 11 dagar!^^
Hon kan va hur jobbig som helst men kan även vara underbar!:") när hon är jobbig är det bara tråkigt att rida henne!:( i hanteringen är hon alltid den bästa men i ridningen kan hon va skit jobbig ibland!;) särskilt när hon brunstar och det är andra hästar som rider samtidigt på banan:/ men när hon inte brunstar fungerar det jättebra med andra hästar men just nu när hon brunstar går det inte alls!:/ idag när jag red, red Malin och saga (två i stallet, mina rara små kompisar;)) på banan när jag började rida och då va hon som i lördags men när dem gick ut blev hon sådär underbart härlig att rida igen!:") blev så glad då när det gick bra!:D imorgon blir det lite hoppning på finaste men kände att jag behövde rida dressyr på henne en dag innan jag hoppade för hade chansen att hoppa idag men jag avstod för att jag som sagt kände att jag behövde det där dressyrpasset!:)

Ajuste tänkte bara om någon missuppfattade förra inlägget med det där med ormen, att jag tyckte att det va gulligt att hon körde på den... Menade att det va gulligt att hon blev rädd!;) tänkte bara så att alla förstår!;) men det va nog allt jag ville för tillfället i alla fall!;) kram

Av Natalie - 11 juni 2013 12:53

Hej!
Jag är redan hemma från skolan!:D
Vi cyklade till Cloetta och när vi varit där typ en stund fick vi cykla hem!:) är skapligt trött för har cyklat 5,2 mil idag!:O
Haha köpte godis och tuggummi!^^
På vägen hem körde Frida på en orm med cykeln^^ hahahaha för gulligt!!!:")
Hon blev skit rädd och cyklade allt hon hade!^^ haha nu ska jag ut och gå en sväng med min vove och sen, gå och bada i Fridas pool och åka till Betty och rida!:)) men vi hörs sen!

Ovido - Quiz & Flashcards