Direktlänk till inlägg 15 juni 2013

Tömkörde Betty bus idag!^^

Av Natalie - 15 juni 2013 21:51

Hejj!
Som sagt så tömkörde jag Betty idag!:D hon va jätte duktig!^^ blev inget långt pass men bättre kort och att det går bra än ett långt och dåligt pass!;) sen så är det så att jag ska ta med Betty upp på pay and jump ( ska dock ej hoppa själv men vill vänja henne lite vid "tävlingsmiljö" redan vid tidig ålder!^^). Tror att det kommer gå bra men vill endå veta hur hon är att ha med sig på "tävling"!;) jaja;) men det va allt jag ville idag så hejdå!:)kursiv textkursiv text

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 20 juni 2013 20:05

Hejj! Förlåt att recepten inte kom upp på blöggen igår men kommer inte kunna lägga upp dem fören jag får tillbaka min mobil!-.- men ja igår red jag ju ut med Frida!:) hon va jätte duktig!:D hon blev jätte trött i slutet så jag hoppade av och gick m...

Av Natalie - 18 juni 2013 17:48

Halloj!!:D Ja vi ska försöka göra det här inlägget ganska kort eftersom att ni kanske tröttnar på att läsa om det blir för långt!-.- Haha;) Men ja först bakade jag kladdkake muffins som jag kallar det!;) sen åkte jag till stallet och vet ni!...

Av Natalie - 17 juni 2013 11:30


  

Av Natalie - 14 juni 2013 20:18

Hejj!:D Hehe, första gången jag ramlade av Betty gick till så här!;) jag skulle prova och rida lilla skrittrundan själv med Betty idag och till en början gick det jättebra men efter en stund stannar hon och börjar back... Jag manar på henne och hon...

Av Natalie - 12 juni 2013 21:32

HEJJ!:D Seriöst!..:D BÄSTA RIDPASSET NÅGONSIN!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards