Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Natalie - 8 juni 2013 19:31

Hej mitt namn är Betty och så här brukar jag se ut när jag är trött!;)

Av Natalie - 8 juni 2013 14:34

Hej:)
När jag va i stallet förut tog jag lite bilder som jag tänkte lägga upp!:)
Kom nyss på att jag inte har sagt min häst namn på bloggen än!:O Hela hennes namn är Elsies beauty!<3 alltså sen när vi börjar tävla är det det namnet hon kommer använda då!;) men hennes smeknamn ( hennes namn) är Betty!:)<3 här får ni lite bilder på Betty och på tårtan vi gjorde till bonzo idag!:)

Av Natalie - 8 juni 2013 10:36

Hej:)
Nu sitter jag och äter frukost hemma hos Tilda!;)
Ledsen att det inte blev något inlägg igår kväll som jag sa men vi hade så mycket att göra och tänka på!;)
Vi planerar nämligen ett ridläger som vi ska ha i sommar!;) det är inget stort utan bara ett litet med mig Tilda och två till i stallet! :)
Nu har vi lite bråttom för bonzo (tildas häst) fyller idag och hon ska rida innan hon ska iväg och vi har ganska bråttom!;) själv ska min lille tre åring få vila idag!:) kanske blir ridning till och från sommarhagen vi får se!;) ska i alla fall ta in henne och borsta henne!:) vi hörs sen!:) kram

Ovido - Quiz & Flashcards