Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Natalie - 9 juni 2013 17:42

Hej:)
Även dressyrpasset blev dåligt!:(
I början var hon underbar men sen kom bonzo in på banan och hon blev som en helt annan häst!:(
Nu säger jag inte att det var bonzos fel för det var det inte! Det är nämligen så att Betty är i sin brunstperiod!;)
Men ja alla hästar har dåliga dagar och ritter men hon blev bara så konstig just när bonzo kom in på banan:( mamma fick prova och rida henne men även hon som ridit sen hon var liten hade skit svårt med henne! Nae det gick värkligen inte!:( men hoppas för Guds skull att ridningen på onsdag fungerar bättre!:) och det gör den förmodligen!:) en liten bild ska ni allt få!;) haha

Av Natalie - 9 juni 2013 13:23

Hej!:)
Som rubriken lyder va matchen bara skit!:(
Den va bland dom sämsta matcherna jag gjort!:((
Ja när jag säger match menar jag i fotboll!;)
Men det börja bra och sluta dåligt!:(
Första halvlek blev det lika! Sen i andra ledde vi med 1-0 ganska långt in på halvleken men då helt plötsligt gjorde dem ett mål... Och sen två!:,( matchen slutade med 2-1 till dem! Och allt kändes som mitt fel för fick ganska många sura miner mot mig när andra målet till dem blev!:( och juste jag skadade foten också, ifall någon undrade!;) nu längtar jag skit mycket till jag ska till Betty och rida lite dressyr på banan med henne!:) vi hörs sen och jag hoppas värkligen att dressyrpasset blir bättre än fotbollsmatchen!;) men det är nästan garanterat!:) kram

Ovido - Quiz & Flashcards